18 Ağustos 2007 Cumartesi

DELIRME BASLANGICI:)))

DELI BIRSEY BU: POPOMUNDO

Dun aksam blogdan bloga kuguu kanatlarimla ucarken, ki bazen birine yapilan yorumdan begenirsem veya birinin yandaki linkinden adini ilginc bulursam secip oylesine dolasirken tarzi ucustayken, inanin kimdi hatirlamiyorum ama ilk kez okudugum birinde virtual life oyunlarindan birinden bahsedildigini okudum. (bir cumle 5 satir; helallllllllll Kuguucgm:))

Daha onceki cok meshur Sims ler veya Second Life lar benzeri bir oyun. Birkere second life a girmeye kalkmstm aylar once, daha registrationda daralmis, vazgecmistim. Ama dun nasil oldu bilmiyorum ben bu oyuna kaydoldum. Oyunun adi: "Popomundo".

Simdi de 2 saattir icerideyim:)) Calisiyorum haril haril. Nasil oynandigini falan bilmiyorum. Romada bir karakterim. Annemin verdigi 21 baslangic gorevinden 10unu tamamladim(aferin bana). Bir ise bile girdim az once. Henuz 1 kurusum yok, alisveris yap denen bir gorevi yerine getiremiyorum dolayisiyla:) Bu oyundaki herkes sarkici/sanatci adayi. Hahahaha, inanabiliyor musunuz ben ve sarkici olmak... ben de sokaklarda sarki soylemeyi sectim simdi baslangicta sosyal olarak, ama bos duracagim sanmayin bir de sarki bile yaziyorum, beste bitmis dun gece ben uyurken sozlerde takildim hala:)) Grup kurdum grubuma birini bile davet ettim.

Ya bu nasil bir sey bilmiyorum. Ama sardi gibi. Anladigim da yok henuz, guidebook okumayi da sevmedgm icin kendi capimda Romada yasiyorum hadi bakalim:)) Romayi sectim kayit olurken,:) yabancilik cekmeyeym diye. Karakterleri falan oyun belirliyor, sen birini seciyorsun baslangicta.

Benim karakterin yaninda 20 saattir uye yazarken, cogunda 300-500 gundur uye yaziyor. Bunlar sirket kurmus zengin olmus insanlar.

Ay neler zirvaliyorum bilmiyorum ama ben oraya gidiyoruuum. Var mi gelen:)

Kuguboynu,theStar:)

EKLEME: Bu sabah uyandigimda 86 usd kazanmisim megerse. Ama maaslar cuma gunu odenecek. Yoksa az once 3 misli paraya bir is buldum ama bundan ayrilmam lazim, ilk maasimi alaym bari diyorum bekleym yani:)) Bu arada oyunda gunler ve haftalar hizli geciyor, resmen yaslaniyorsunuz. Oyuna girerken sectiginiz karakterler hep 19-21 yas civari, basta daha buyugunu aradim bulamamistim meger bundanmis, hizli cokmyelim diye. Kidemliler 26 yasinda falan:)) Ayrica dun aksam eksisozlukte 9 sayfa bu oyunu okudum, yerlere yattim. Sarmasi bela oluyor yanliz anlasilan. ben nasilsa cabuk bikarim. Oyunda da blogun var, ama onlar senin yerine yaziyor. Alin benim blogumdan parcalar:

2007-08-14
Önemli bir gazeteciyle röportaj yaptım. Sanırım iyi geçti.
İçeri girmeye param yetmediği için, spor salonunun kapısının önünde biraz şınav-mekik çektim.
2 Çaylak Puanı kazandım.

2007-08-13
Bir konuşma yaptım ve vasat geçti.
Yeni şarkım üzerinde çalışmaya başladım.
X Jam - Rome isimli mekanda tezgahtar olarak işe girdim.
Biraz müziğim üzerinde çalıştım.
Arkadaşlarımla sohbet ederek zaman geçirdim.
2 Çaylak Puanı kazandım.

2007-08-12
Biraz müziğim üzerinde çalıştım.
Arkadaşlarımla sohbet ederek zaman geçirdim.
2 Çaylak Puanı kazandım.
Yeni şarkımP üzerinde çalışmaya başladım.
X adında yeni bir sanatçı yarattım.
Popomundo'ya girdim

Hiç yorum yok: