18 Ağustos 2007 Cumartesi

YAVAN BULUSMA :)

Cumartesi geceniz nasil gidiyor?
Ben evdeyim saniyorsaniz yaniliyorsunuz, su anda romada 2. date imi yapiyorum.
Evet boyle boyle 3gun 5 gun derken kafayi yermisim digerleri gibi bende:==)

Baslarbaslamaz size bahsettim, ana blogumda ama 2 kereden sonra bayici olabilir haliyle. Birkere oynamayan birinin anlamasi da beklenemzki. Bugun bir arkadasima oglen birisiyle ilk kez bulsutum yemege ciktik dedim eee diye diye dinledi anlamlandirmaya calisti hele bulasik kismini duyunca paralyzed totally. hakli ve haklisiniz, o halde sIkIlincaya kadar ben de buradan yazayim. Zaten oyunun icinde de blog var. Oyunun kendi yarattigi ve aktivity/action takip ettigniz blogun disinda birde gercekten yazabildiginiz burasi gibi extra blogunuzda oluyor. Ama ona ulasmak icin vardir onunda bir numarasi.

Bakalim neler oldu.

Dun yapilan ilk date teklifini kabul ettim, ve bu oglen ilk bulusmami yaptim. Cebimdeki 37 usd gittigi gibi, bir de ustune ikimizde bulasik yikadik:)) gorusme de "yavan" olarak gunluge gecti:)) Ruh halimi da haliyle bozdu tabiki, durum yuzdem dustu. (bunlar size garip mi geliyor?)) Sanirim 5 gun once bana da gelirdi.

En komigi ise ya sanal alemi de turkler istila etmis durumda malum (bilmeyenler icin gercekten invasion!) ve oglen date ettigim ve uye olurken kayda da erkek olarak kendini geciren kisi Y. isimli bir turk hanim cikti sagolsun. Yahu sanal hayallerim bile yikildi:))

Derken az once 10 dakika kala bu sefer Pietrodan davet almayayim mi. Ustelik ayni mekanda:)) Eee oglen bulasiklarini yikadik gidip aksam bulasiklarina da bakalim bari diye kabul ettim. Su anda mesgulum efendim. fakat oyun oldukca tricky. Ayni mekanda bir baktim benim ilk gozagrim Manu efendi bulunuyor, hemen ilgilenmek icin yanina gittim, sistemden ikaz geldi "simdi onunla ilgilenmek icin iyi bir zaman olmayabilir" diye, hani yanimizda Pietro var ya.

her bulusma 1 saat suruyor bakalim bunun sonunda ne olacak. Bu sefer yavan olmasin diye ilgilen bastim, sarildim, icki ve iltifat ettim Pietroya.

Birde bulusma oncesi ovulasyona girmisim aman gorunce bir panik oldum. Hemen foruma uctum gittim. neyse 80 gunden once hamilelik olmuyormus. herkes hamile kalmak icin can atiyor, ilan veren bay ve bayanlar bile dolu. Ama ben istemem oyle herkesden bebek. hem daha gencim 21 yasindayim gezecegm gorecegm ve babasi iyi biri olmali ustelik:))

Durun bakalim neler olacak.

8 yorum:

Chayat dedi ki...

istanbuldayım.. olayı kavramaya ve annemin taleplerini yerine getirmeye çalışıyorum.. param yok sefilim, ama birin yemeğe davet ettim. O da benim gibi yeni :)

Bu arada birileri benimle etkileşime geçtiğinde nasıl ccevap verebileceğimi hala anlayamadım. Mesela biri bana içki ısmarlamak istiyo ve bu "karakter" ekranında tepede yazıyo yıldızların arasında.. Ama buradan kabul et falan gibi bi menü çıkmıyo..Neyse.. :)

KUGUU dedi ki...

o sana icki ismarlarsa bu iliskinizi gelisitiriyor demekMISH:)) serhatcgm... amanin da amaninnn ogrendimde ukalalik bile ediroum:)))
neden istanbul sectin orasi cok kalabalik bir sehir
aha yeni isen maas gununu beklemeden baska sehre yelken ac ... otostopla:)) heyecan olur:))
ben annemin 14 talebini yerine getirdim beni cok seviyor ama sanirim tamamlayamayacagm ya konser ve kayit istiyor oysa ben coktaaan sarki soylemekten vazgectm SERHAT:))

tuyo: ben ayni gunde 2kere yemek daveti kabul ettm para yetmedi bulasik yikadik meger bu saglik ve ruh halini dusuruyormus(%lere dikkat). herkesle yemege cikma))

KUGUU dedi ki...

para kazanmak icin camia- pop magazine is ilanlarina git ve sectigin yuksek maasli bir ise KABUL et bas. yeter. ayrica arada sirada sokakta calmak gibi oncelikler den setup yap.
parar kazan

TANRIMMMsssssssss:))) ukala bile oldum...

ONEMLI: birde iliskiye gecmek icin NEZLE olanlari dikkat et kabul etme.
sen de genel alanlara git ve iliski kur, yaninda ILGILEN e bas cikana bak, hakaret etme, op falan....
sen anlarsin gerisini yaaaa

ilk gun acemiligi cabuk gecer:)) ama ben hala acemiyim bakmaaa

foruma git, ilgili baslik oku ya da

Chayat dedi ki...

öfff ben bu işi uzun sürdüremem sanırım.. sen yazınca bi deniyim dedim ama çok fazla kontrol var ve üstüne üstlük beklemen gerekiyo, zaman geçmesi gerekiyo!! piiih! neyse!

KUGUU dedi ki...

ayni nedenle bana da bu isi UZUN SURDUREMEM gibi geldi ama:)) dur bak bakalim, benim 6.gunum:)))
parkte faln birileriyle hep ilgilen:) bas

KUGUU dedi ki...

birde popomunda sss oku ve forumlara gir turkce caylak forumu na gir okuuu

aaa biraz emek ver canim SERHATcgmmmm ne isin var aaaa tembellesme hemen pes etme yakismaz Ankaralim

Nasıl geçti habersiz... dedi ki...

hahaha çok tatlısın.:)
bence hemen doğuur.:)

KUGUU dedi ki...

yok be Yagmurum ne ettin sen herkesten hemen dogururlur mu sence????