21 Ağustos 2007 Salı

NORMALLY:)))

gARİPTİ
hersey cok garipti
burayi yazmaya dvm etmeli miyim onu da blmyrm
cunku sanal ve real karismaya cidden basliyor

LOST dizisine ya da matrix filmine donduk.

eksi sozlukte okudugum gibi , ayni anda bu oyunu oynayan 2 kisinin sohbetinden kavga cikmasi gibi cumleler hisler ve dusunceler gercek hayata giriyor.

heyo cocugum oldu baba oldum

hamile kalacagm

kiskaniyorum seni benden baskasi ile ilgilenmesene

alin iste 9.gunum ve yasamaya basladim ben de aynen:))))

gercek hayatta BEN ve burada BEN

karisiiiiiiiiiiiiiiiiyor hersey yavas yavas demek buymus SIRRI:)))

8 yorum:

renkler dedi ki...

Valla ben de bi gireyim dedim ama bir sürü şeyi anlamıyorum tabi. Mesela annem birine sarıl diyo ama ben nasıl sarılınır bilmiyorum. Beş kuruş param yok. Ayrıca çirkin bir kızmışım ben!!!

KUGUU dedi ki...

Ilk gunler hersey oylesine korlemesine oluyro zaten RENKLERcgm
ama mavi hap kirmizi hapi simdi burayi okuyunca anlamissindir sanirim.
Yanliz bence sen oynama - enistemiz muhabbeti yanlis anlarsa vallahi ters olur ortalik. Sahiden kaptiriyorsun cunku:))

renkler dedi ki...

Valla haklısın. Zaten bana fenalık geldi. Bir sürü şey var, ghastalıktan kafam bitmiş zaten... Gerçek dünyaya devam

KUGUU dedi ki...

:)))canim ya iyi ol bu haftasonu insallah dinlende...

cesur kedi dedi ki...

kugu sen de mi?
tek tuhaflasan ben degilim demek, sevindim mi desem uzuldum mu desem bilemedim..
Allam n'oluyor bize??

g. dedi ki...

yahu sevgili kuğu ben de katıldım şu furyaya ölüyorum gülmekten ya şöyle bi durum var benim kendi hayatım bu kadar kompleks olmazken bu karakterin hayatı bayağı karmaşık...birden fazla sevgilim oluverdi bi anda onu geçtim adamlar birbirini yiyo benim için o çok komedi...para biriktiriyorum sürekli sonra onları capitol akmerkez gibi bilumum AVMlerde harcıyorum...işin garibi boş zamanlarımı alışverişe ayırıyorum para gidiyor ama benim salak karakter bişi almamış gözüküyor bunu da anlamadım...imdaaat biri beni şu illetten kurtarsın lütfeen
:( bu arada sarılmayı gerçekleştirebilmek için ilişkinin ilerlemesi gerekiyor;)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şşşştt noluyo burda bakiyim? Elin adamlarıyla sarılmalar koklaşmalar. Bir de bebe mi yapıcan? Anam gelir altınımızı takarız biz de teyzesi olaraktan.Ne edelim.:)))

KUGUU dedi ki...

Ay ben buradaki yorumlari yeni farkettim, kusura bakmayin ELIF ve GAMZE ve INCEGULcgm.

Elif senin blogun yokmus, gelmek istedim yoksa ziyarete:))
Gamze vallahi deli bir oyun dgl mi:))
Incegulcgm dur daha bebemiz dogana kadar vakit var, sen altini koy bir kenara teyzesi:))